Kleding & tips


  • Zorg dat je gemakkelijk zittende schone kleding aan hebt waarin je je goed kunt bewegen. Geef de voorkeur aan kleren van natuurlijke stoffen, laat synthetische vezels achterwege.
  • Trek enkele kledinglagen overelkaar, zoals een T-shirt of hemdje en een (warme) trui of vest, zodat je kleding uit of aan kunt trekken.
  • Yoga wordt op blote voeten gedaan. Neem warme sokken mee voor de eindontspanning. Schoenen worden bij de garderobe uitgetrokken.
  • Neem een badlaken of kleedje mee om over de yogamat te leggen.
    Yogamatten, kussens, meditatiekrukjes en dekens zijn aanwezig.
  • Persoonlijke hygiëne is belangrijk: overdaad aan parfumeren echter is storend voor de medecursisten.
  • Grote sieraden, horloges en/of andere modeaccesoires die de beweging belemmeren doe je af.
  • Mobiele telefoons, piepers e.d. worden uitgezet en blijven buiten de yogaruimte.
  • Grote (hand)tassen blijven buiten de yogaruimte.
  • Alleen water in een afsluitbaar flesje of een bidon mag mee in de yogaruimte. Na de les drinken we gezamenlijk thee.
  • Zorg dat je op tijd bent.
  • Gelieve bij aanvang van de les aan te geven of je lichamelijk ergens last van hebt. Je draagt zelf verantwoordelijkheid voor je grenzen.
  • Bij verhindering bel je ten minste 2 uur van te voren af.
  • Eet niet te veel en liefst vleesloos voor de yogales.